Life as an exchange student

Life is an adventure. Take risks

Michigan, Halloween & Washington DC

Publicerad 2015-11-15 22:42:39 i Allmänt,

Så är oktober över!

Det närmar sig till julen och nyår, ofattbart att jag har bott här i tre månader nu. 
Snälla, tiden. Kan du gå långsammare nu?

Men låt oss inte slösa tiden på att lyssna när jag babblar utan att visa bilder 😊



Undertext i bio. De använder inte text i filmen utom en svart metall röret med text. Lite jobbigt, tycker jag..

Ja, ibland kan det hända att man skojar mot varandra, detta är ett exempel.

Bussturen mot Michigan för vår allra sista match i volleybollsäsong. Bilen som brinner, inte varje dag som man ser detta.

Spontant bild efter vår sista match.
(Vi förlorade med ett poäng mot Michigan men vi kan fortfarande vara på bra humör. )

Favoritbild av laget :)

Så har jag provat åka till ett spökhus på landet. En av de bästa upplevelse!

Så var det Halloween!
Vi utkläder oss till vår favoritperson i böcker.
(Tova som Annabeth från Percy Jackson och jag som en skuggjägare från The Mortal Instruments)

Trick or treat. Värdmamma som ger godis till barn.
(En söt pojke som utklädde sig som sköldpadda från Teenage Mutant Ninjas Turtles)

Så mycket godis har Tova lyckats samlat 😳
Till och med i USA finns det svenska godis :)


En av många oförglömliga dagar med henne.
(Fråga inte om mitt ansiktsuttryck )





Hos en kompis över helgen. Bilder visar nog för er vad vi har gjort. 
(Av något anledning så måste jag bara ta en bild som skeletten bredvid mig)

Ibland kan jag vara så jobbig att de somnade 😊

Ett trevligt hälsing från familj därborta 😒

Ja... Inga ord för detta :)

Stannade vid ett resturang medan åkturen mot Washington DC.
(Brödform sådär? Wtf, säger jag bara)

Tunnelbanan mot staden.
Frukost i Washington DC. En skön dag med 20 graders värme!

U.S Capitol
United States Botanic Garden
Washington Mounent


Segway istället för bil? Inte illa valet

Och Gallaudet!
President av Gallaudet. Alan Hurwitz.
Av något anledning så finner jag denna bild lustigt. 
( skylten vid mannens huvudet stod det " var snäll och luta dig inte mot dörren" men det är precis vad mannen gör)

Och så äntligen träffade jag någon från Sverige! Man kan typ säga att jag har blivit sämre på svensk teckenspråk. Åt Chipotle, en av världens bästa matställe och promenade runt i staden.
Vita Huset 🇺🇸


Så var det allt med inläggen!

Vi ses nästa gången!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-11-16 05:55:27

Åh nej ikke disse billede af mig og nikolajs 👿👿👿 med finger.......

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela