Life as an exchange student

Life is an adventure. Take risks

Värdfamilj

Publicerad 2015-05-02 22:16:42 i Allmänt,

Hittils har jag berättat om en kort berättelse, hur man blir en utbytesstudent och mer.
I den första inlägg nämnde jag att jag blev antagen hos en värdfamilj som bor i Columbus, Ohio.
Ni är säkert nyfiken om vem de var eller hur ser de ut?
Min värdfamilj innehåller två döva föräldrar, Julie och Terry och de har en döv dotter, Tova som är 11 år gammal. Julie kommer från Ohio och Terry från Kanada. De träffades i Gallaudet och flera år senare flyttade de tillsammans till Ohio. De äger tre katter som tur var att jag älskar katter! Båda jobbar vid Ohio school for the deaf.
Det finns en familjbild av dem:
 
 
Imorgon är det 100 dagar kvar tills jag åker dit och bo hos dem. Så jag kan säga att jag längtar sjukt mycket tills avresan! 
 

Kommentarer

Postat av: Daisy olvhøj kirkegaard

Publicerad 2015-05-03 06:45:31

Det bliver spændende for dig at bo hos dem og som mor vil jeg komme savner dig men du får sikkert et stort oplevelse at få bo i USA som du har haft længere drømme om det og nu er din drømt opfyldt:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela