Life as an exchange student

Life is an adventure. Take risks

Längtan

Publicerad 2015-05-20 20:33:30 i Allmänt,

Just nu vet jag inte vad jag vill skriva om....
Dagar börjar närma sig tills skolavslutning och jag längtar tills jag får stå utanför Östervångsskolan och kastar en sista blicken och tänker '' Äntligen får jag lämna denna skola efter nio år med en massa upplevelser! Nu vänder jag mig om och går mot en nytt väg mot framtid.''.
Det är tre veckor kvar och jag har svårt att tro det! Idag har jag genomgått min sista prov i skolan och jag kommer inte behöva tänka mer på att plugga just nu och känslan är verkligen underbart..
Men längtan till USA är ännu större. Varje dag som går blir jag mer nervös och mer längtansfull. Det är ungefär två månader kvar tills jag åker dit men det känns som en evighet! Jag önskar verkligen att tiden kunde gå ännu snabbare just nu och jag får äntligen kasta en sista blicken på Danmark och planet lyfter mot USA...
Jag har inget speciellt att säga till er förutom att jag längtar sjukt mycket. Så, ha en trevlig onsdagskväll, antar jag.

Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela