Life as an exchange student

Life is an adventure. Take risks

Nyheten

Publicerad 2015-03-07 14:07:31 i Allmänt,

Imorse vaknade jag och ute var kallt. Idag var bara ännu en normal lördag tills jag kollade gmail och fick veta att jag har fått en värdfamilj och vilken skola jag kommer att gå i. Jag har väntat efter information i mer än ett halvår och äntligen har jag fått veta. Så ni kan nog föreställa er hur jag betedde mig. Jag kunde inte låta bli att le och jag blev nyfiken direkt och kollade efter mer information. Jag kommer att bo i Columbus i Ohio. Jag kommer att gå i Ohio School for the Deaf. Min värdfamilj innehåller två döva föräldrar och en dotter, vilket innebär at tjag kommer få en ny lillasyster. Jag kan knappt vänta med att åka härifrån. Det känns skönt att fått veta och nu kan jag slappna av, men jag tror inte att jag någonsin kommer att slappna av, pga jag ska verkligen åka dit och svårt att tro att det är sant..
Jag gogglade efter bilder om Ohio och Columbus var en jättefin stad, lite likt New York! Och Ohio School for the Deaf är en stor skola och de har ungefär 200 döva elever. Jag ser fram emot att lära mig ASL och bli bättre på engelska!

Det är staden Columbus

 Ohio School for the Deaf, jag kommer att gå där.
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-03-08 17:12:29

Flot by!

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-03-08 17:12:30

Flot by!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela